پیازداغ

پیازداغ

پیازداغ

پیازداغ

تنگی نفس و درد سر

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۴۷ ق.ظ

تنگی نفس و درد سر

سوء تغذیه نیز به نام دیسپپسی یا ناراحتی معده نامیده می شود. سوء تغذیه باعث درد، سوزش یا ناراحتی در شکم فوقانی می شود که به ناحیه بند ناف گسترش می یابد. مالاج جذب را می توان با داروهای ضد التهابی غیر مجاز و سرکوب کننده های اسید درمان کرد. با توجه به موسسه ملی دیابت و بیماری های گوارشی و بیماری کلیه، یکی از هر چهار آمریکایی، بدرفتاری است. بیشتر از همه، چهار نفر از کسانی که برای سوء ظن خود به پزشک مراجعه می کنند، سه نفر با اختلال عملکردی تشخیص داده می شوند. اختلال عملکردی باعث ایجاد درد در دستگاه گوارش فوقانی می شود که به ناحیه بند ناف گسترش می یابد. این یک بیماری است که پنهان و آشکار شده است، اما علت شناخته شده ای ندارد. همانند تصورات غلط، اختلال عملکردی نیز می تواند با داروهای ضد اسید غیر قابل تنظیم و مهارکننده های اسیدی درمان شود. هنگامی که درمان های نشان داده شده موثر نیستند، از روش های تجویزی اسید استفاده می شود.
درد ناول و تورم روده

تورم روده ای بوسیله روده کوچک ایجاد می شود و باعث درد در شکم می شود. این می تواند خطرناک باشد و می تواند منجر به خونریزی یا اسهال شود. به طور جدی درد شکم خود را در نظر بگیرید، زیرا خونریزی و التهاب روده می تواند به بیماری های خطرناکتر منجر شود.
علل درد نخاع

علل بسیاری از درد کانابال وجود دارد، به علت علت آن، برخی از درمان ها باید در نظر گرفته شود. بنابراین اشاره به متخصص طب داخلی می تواند این درد را کاهش دهد و درمان مؤثر آن قابل تشخیص باشد. با توجه به موقعیت تقریبا مرکزی آن، ناخن می تواند درد خود را به اندام های پایین تر یا اندام فوقانی بدن گسترش دهد؛ در این صورت درد ناخوشایند خواهد شد و فرد را با مشکلات زیادی در زندگی به ارمغان می آورد. درد در برخی موارد نشان می دهد فتق در راه است. بعد از مدتی، درد در معده که شروع به رشد از داخل ناوبری می کند متوجه خواهید شد. گاهی اوقات این فتق ممکن است در نوزادان و حتی در بزرگسالان دیده شود. بنابراین بسیار مهم است که با چه شیوه ای و به چه شیوه ای و چه منبع درد، مواجه شویم. این بیماری التهاب روده است. التهاب روده ناشی از علل مختلف است و با علائم دیگر برای تشخیص بهتر همراه است. بنابراین مطمئن شوید که در هنگام مصرف غذا از علائم مانند درد شکمی، اسهال مکرر و عدم اشتها مطلع شوید تا پزشک بتواند التهاب روده و درد ناشی از آن را تشخیص دهد. معمولا هنگامی که مردم از عفونت های دستگاه ادراری به علت عدم برآورده شدن اصول بهداشتی رنج می برند، ابتدا عفونت از طریق مثانه به کلیه منتقل می شود، که اگر اگر درمان نشود، باعث عفونت کلیه خواهد شد. در عین حال درد با مجموعه ای از آزمایش های تشخیصی مانند آزمایش عادی و ادرار اتفاق می افتد و از بین بردن دستگاه ادراری همچنین می تواند درد ناحیه بند ناف را حل کند.
درد ناخن در دوران بارداری

یکی از شایع ترین علل درد بند ناف در دوران بارداری تغییر در بدن شما است. بارداری می تواند درد و ناراحتی در ناحیه بند ناف ایجاد کند و شما ممکن است در ناحیه ناحیه تورم مشاهده کنید. دلایل زیادی برای درد بند ناف در دوران بارداری وجود دارد. به عنوان مثال، زمانی که پوست معده رشد و بزرگ می شود، بند ناف می تواند بیرون برود. این می تواند درد خود را به وجود آورد. بند ناف در هنگام بارداری ایمن است. با این حال، توصیه نمی شود که حاملگی های خون بند ناف در طول بارداری انجام شود. این می تواند درد ناخن و سوزش در طول انقباض پوست ایجاد کند. اگر باردار هستید و درد شدید اطراف بند ناف یا وسط شکم را با اسهال شدید و استفراغ دارید، باید پزشک خود را ببینید، زیرا این می تواند نشانه ای از بیماری روده باشد.

  • هومن غلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی